Звіт: Опитування здобувачів (Магістри)

Звіт за Результатами Опитування Здобувачів (Магістри)

ОП “Правоохоронна діяльність”

Івано-Франківський ННЮІ НУ “ОЮА” | Взяли участь: 45 здобувачів

1. Рівень безпеки в закладі

2. Доступність ресурсів для навчання

3. Підтримка з боку викладачів

4. Чи відзначаєте зниження якості навчання?

5. Дотримання розкладу

100%

здобувачів підтвердили, що заняття відбуваються чітко за розкладом.

Загальні висновки та пропозиції

  • ✅ Високий рівень організації: Студенти відзначають стабільність, безпеку та доступність ресурсів.
  • ✅ Ефективна підтримка: Переважна більшість відчуває підтримку з боку викладачів.
  • 💡 Пропозиція: Збільшити кількість практичних занять із залученням фахівців-практиків (слідчих, прокурорів, суддів).
  • 💡 Пропозиція: Організувати додаткові тренінги з психологічної стійкості для роботи в умовах стресу.

Звіт за Результатами Опитування Здобувачів (Магістри) ОП “Правоохоронна діяльність”

Інститут: Івано-Франківський навчально-науковий юридичний інститут НУ «ОЮА» Освітня програма: другого (магістерського) рівня вищої освіти Спеціальність: 262 «Правоохоронна діяльність» Навчальний рік: 2024-2025

Вступ

Метою проведеного опитування було з’ясування рівня задоволеності учасників освітнього процесу освітньо-професійною програмою «Правоохоронна діяльність». Опитування дало змогу отримати якісні та кількісні дані щодо сильних сторін програми, а також окреслити напрями її подальшого удосконалення. В анкетуванні взяли участь 45 здобувачів. Загалом, середній рівень позитивних відповідей становить близько 80%, що свідчить про високу ефективність освітньої програми.

Аналіз результатів за ключовими питаннями

Чи зрозумілі Вам цілі освітньої програми? Переважна більшість респондентів (понад 85%) надали позитивні відповіді. Такий результат засвідчує високий рівень довіри до освітньої програми та підтверджує її узгодженість із сучасними тенденціями. Зрозумілість цілей є не лише показником прозорості змісту програми, а й критерієм ефективності комунікації між викладацьким складом та студентами.

У чому полягає унікальність освітньої програми? Респонденти відзначили такі ключові аспекти, як гарантування високої якості підготовки фахівців, сприяння мотивації до навчання та залучення до викладання високопрофесійних практиків з правоохоронних органів. Це свідчить про відповідність програми актуальним очікуванням студентської спільноти та її практичну спрямованість.

Чи враховані у перспективах подальшого розвитку можливості освітньої програми? Більшість респондентів (понад 75%) надали позитивні відповіді. Такий результат демонструє довіру до стратегічних орієнтирів інституту та засвідчує, що освітня програма має потенціал для подальшого вдосконалення, зокрема через інтеграцію інноваційних методик та міжнародного досвіду.

Чи відповідають цілі освітньої програми місії та стратегії Інституту та тенденціям розвитку спеціальності? Переважна більшість опитаних підтвердила повну відповідність. Це є індикатором того, що програма враховує актуальні зміни у сфері правоохоронної діяльності, відповідає викликам часу та запитам ринку праці, а також органічно вписується у стратегічне бачення розвитку інституту.

Як Ви оцінюєте зміст ОП? Більшість респондентів зазначили, що зміст програми повністю або частково відповідає вимогам ринку праці. Це підтверджує прагнення інституту підтримувати практичну орієнтованість навчального процесу та враховувати реальні потреби майбутніх роботодавців.

Що було найбільш привабливим та що не сподобалося під час навчання?

  • Привабливі аспекти: зміст та структура освітніх компонентів, достатність методичного забезпечення, доступність викладання.
  • Труднощі: складність подачі окремих матеріалів, недостатня кількість годин на практичні заняття з деяких дисциплін, обмежена візуалізація навчального матеріалу.

Перспективи працевлаштування та формування практичних навичок На питання щодо перспектив працевлаштування та формування практичних навичок більшість респондентів відповіли ствердно або частково позитивно. Це підтверджує, що програма орієнтована на потреби ринку праці та формує у випускників необхідні компетентності для професійної діяльності.

Залучення практиків та ефективність методів навчання Переважна більшість респондентів (понад 90%) підтвердила активне залучення до занять професіоналів-практиків, науковців та роботодавців. Ефективність методів навчання була оцінена як “висока” або “дуже висока” більшістю опитаних.

Пропозиції щодо вдосконалення програми

Які нові теми або предмети ви б хотіли бачити в освітній програмі?

  • Розслідування кіберзлочинів та злочинів у сфері високих технологій.
  • Судова експертиза та сучасні методи криміналістики.
  • Міжнародне співробітництво у боротьбі з організованою злочинністю.
  • Психологія в правоохоронній діяльності.

Що б Ви порекомендували змінити для покращення освітньої програми?

  • Збільшити кількість практичних занять та тренінгів.
  • Активніше залучати фахівців-практиків до проведення майстер-класів.
  • Оптимізувати співвідношення лекційних і практичних годин.
  • Розширити використання сучасних онлайн-ресурсів та спеціалізованих баз даних.

Загальні висновки

Опитування здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 262 «Правоохоронна діяльність» підтвердило високий рівень задоволеності студентів освітньою програмою. Результати свідчать про її актуальність, відповідність сучасним освітнім тенденціям та очікуванням здобувачів. Водночас отримані дані окреслили напрями для подальшого вдосконалення, зокрема необхідність посилення практичної складової та розширення спектра вибіркових дисциплін.